Adwords-campagne laten vertalen leidt tot meer omzet.
Een groot aantal bedrijven, zowel groot als klein, maken tegenwoordig veelvuldig gebruik van Adword-campagnes. Met name de grotere bedrijven met een omvangrijke internationale zakenkring willen ook hun prospects in die betreffende landen zien te bereiken.Niet gek dus dat vertaalbureaus steeds meer verzoeken krijgen om eens een offerte op te maken voor het vertalen van hun met zorg geschreven Google-advertenties. Eventuele updates/aanpassingen die na verloop van tijd gedaan moeten worden zijn vaak klein en kosten dan ook niet veel . Voor vaste klanten worden deze aanpassingen veelal gratis uitgevoerd, als zijnde een extra service. Sommige vertaalbureas rekenen echter een minimumtarief hiervoor.
Ook voor de kleinere ondernemer kan een dergelijke vertaling een investering zijn die zeer de moeite waard is. Dat noemen we nog eens 'return on investment'! Zeker webshops die hun afzet in o.a. Duitsland en Frankrijk hebben, zien hun omzetten hierdoor stijgen. In de meeste gevallen is het een goede (eenmalige) uitgave die voor veel nieuwe business zorgt.
Op March 28, 2012